miercuri, 22 ianuarie 2014

Ce-am spus (candva…) ca nu voi face niciodata! Si totusi…situatia s-a schimbat!




Ce-am spus (candva :)) ce nu voi face niciodata...! Si totusi…situatia s-a schimbat!

  1. Am spus ca nu voi avea animale de companie, si totusi...
Am cedat rugamintilor fiicei mele si, de mai bine de un an si jumatate, avem doua broscute testoase, mari si frumoase, care imi sunt tare dragi.

  1. Am spus ca nu cred ca exista un hobby care sa ma preocupe / implice zilnic, si totusi...
De jumatate de an, am descoperit acest hobby: aranjamentele florale.
Si care a devenit mai mult decat un hobby: este un nou proiect de suflet numit Cadouri Florale!

  1. Am spus ca nu-mi plac cumparaturile online, si totusi…
Am inceput sa cumpar online si chiar sa dezvolt un magazin online. (pentru aranjamente florale)

  1. Am spus ca nu imi voi face cont de Facebook (pentru ca imi este suficient cel de pe Linkedin), si totusi…
Am fost curioasa sa vad si sa simt “dinamica” retelei FB si… a fost o decizie inspirata!


Voi ati fost / sunteti in astfel de situatii?
Va invit sa ma contactati oricand sa stam de vorba! :)
anda.racsa@gmail.com





Un comentariu:

  1. Nu sunt neaparat in aceeasi situatie... De regula ma abtin (chiar daca gandesc ) sa spun ca nu voi face ceva anume. Sunt fan Facebook de multa vreme si am si cont Linked-in si sunt si fan Pinterest. Cat despre cumparaturi on line nu cumpar doar din tara ci chiar si de pe My Habit sau Wallis. Nu m-am gandit insa - asa cum te-ai gandit tu - sa am propriul magazin on line. Nu este insa niciodata prea tarziu. Important este sa fim sanatosi si sa traim viata la maxim. Iti doresc mult succes si cred ca voi cumpara si oferi cadouri florale de la tine (pana acum am folosit trei florarii on line in diverse situatii). Bafta!

    RăspundețiȘtergere