marți, 9 iulie 2013

Adevar si Provocare: E timpul pentru o schimbare!




Adevar:

Imi place sa dezvolt oameni, echipe, produse, servicii, afaceri. Imi plac provocarile! Gasesc solutii!
Rezultate: viziune de ansamblu, obiective clare, spirit de echipa, cifra de afaceri, profit si cash!

Sunt un manager cu experienta relevanta in Analize, Bugete, Controlling, adica analize si diagnostic financiar, comercial si operational, business plan, bugete, controlling pentru companii private din domeniul productiei, comertului, serviciilor.
"Vad" toate legaturile intre piata, produse, clienti, furnizori, angajati si modul cum se transpun toate acestea in rezultate financiare.

Sunt antreprenor, de aprox. 10 ani, in domeniul serviciilor de training si de consultanta pentru evaluarea si optimizarea economico-financiara a afacerilor. Lucrez cu antreprenori, manageri si specialisti din societati comerciale si din societati bancare. Inteleg obiectivele specifice fiecarui partener si caut solutii personalizate.

Imi place ceea ce fac si asta imi da multa energie, putere de munca, creativitate, flexibilitate si rezultate! Mai multe despre activitatea mea aici, aici, aici, etc.

Provocare:

Proiectele de training si de consultanta sunt, in general, proiecte de scurta durata, care imi aduc multe bucurii si satisfactii profesionale: cunosc multi oameni exceptionali, facem schimb de informatii si experiente de business, invatam si lucram impreuna pentru o anumita perioada de timp.
Aceste proiecte au un mare avantaj si anume: diversitatea! Diversitatea de oameni, de obiective, domenii de activitate, stadii de dezvoltare a afacerilor, etc. Insa, se intampla ca o parte din aceste proiecte sa nu-si mentina rezultatele confirmate la momentul “x” si in perioada "y" si asta pentru ca partenerii beneficiari nu au mentinut “ingredientele initiale”: interesul, motivatia, implicarea, cunostintele si abilitatile dobandite.

Devii si te mentii campion (individual sau cu echipa) doar daca te antrenezi zilnic, indiferent cat de bun ai fost si esti!

De aceea caut o noua provocare! Caut un proiect (training, consultanta, interim management) in care sa ma implic zilnic, ca “antrenor” sau “jucator” activ in dezvoltarea durabila a personalului si consolidarea afacerii.

Vreau sa obtinem si sa mentinem urmatoarele rezultate:

  • Implicarea si dezvoltarea personalului in vederea intelegerii obiectivelor si prioritatilor firmei.
  • Intelegerea rolului si contributiei fiecarui departament si angajat in consolidarea si optimizarea performantelor economico-financiare ale firmei: cifra de afaceri, profit si cash.
  • Identificarea si analiza surselor de castig si de pierderi ale firmei.
  • Evaluarea si implementarea solutiilor specifice de optimizare a performantelor firmei.
  • Masurarea si optimizarea continua a performantelor individuale si organizationale.

Cum pot sa ma implic ca “antrenor” sau “jucator” de echipa:

  • Prin dezvoltarea / sustinerea departamentelor de training intern:
identificarea nevoilor de training financiar personalizat pentru toate departamentele firmei,
in concordanta cu obiectivele si strategiile de afaceri ale firmei;
pregatirea suporturilor de curs cu elemente cheie si studii de caz specifice;
livrarea sesiunilor de training aplicativ, feedback si follow-up periodic.

Si, oricand este cazul, pot fi "personal trainer, consultant si coach" pentru un coleg care preia o functie noua, sau cand trebuie sa se ocupe de dezvoltarea si implementarea unui proiect (produse, departament, piata, etc)

  • Prin dezvoltarea / sustinerea departamentelor comerciale si economice ale firmei:
evaluarea sistemului intern de raportare, analiza manageriala, controlling pe componente ale afacerii;
identificarea surselor de castig si de pierderi: produse, activitati, clienti, furnizori, piete;
analiza cauzelor si propunerea solutiilor alternative pentru optimizarea performantelor;
stabilirea obiectivelor si a planurilor de actiune specifice, monitorizarea rezultatelor.

  • Prin sprijinul acordat echipei manageriale pentru:
“traducerea” si interpretarea situatiilor si a performantelor economico-financiare;
identificarea “semnalelor de avertizare” si analiza surselor de castig si de pierderi;
analiza punctelor tari si a punctelor slabe, a oportunitatilor si riscurilor afacerii;
analiza obiectivelor si prioritatilor afacerii, analiza si evaluarea strategiilor de afaceri.

Cand ne putem cunoaste?

Din punctul meu de vedere, oricand. Sunt un om deschis, cu viziune si focusat pe actiune!
Acum lucrez la dezvoltarea unor noi produse si servicii (ghiduri financiare practice - vezi exemplu)
Si la promovarea Metodei AGER, care cuprinde un sistem integrat de instrumente pentru dezvoltarea profesionala si dezvoltarea afacerii:

Autoevaluare (teste gratuite)
Ghiduri practice (studiu individual)
Echipa (lucru in echipa)
Rezultate durabile

Reamintesc datele mele de contact: anda@abctrainingconsulting.ro, telefon: 0740.590.406.
Retransmiteti mesajul si catre alti colegi sau parteneri interesati. Multumesc.

Multe salutari, tuturor!
Anda





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu